Odpowiedzi

2010-04-08T14:27:57+02:00
Multimedia to media, które wykorzystują różne formy informacji oraz różne formy ich przekazu, Czyli np. dźwięk, tekst, grafike, różne animacje albo filmy.

Praktycznie każdy program jest programem multimedialnym.

Ivona
AllPlayer
BESTplayer
iTunes
Winamp
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:05:55+02:00
PowerPoint- program do tworzenia prezentacji multimedialnych
DiviX-kodeki do otwarzania filmów
Word-program do tworzenia dokumentów
Picassa-program do przerabiania zdjęć, grafiki