Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T14:26:19+02:00
Tak, ponieważ każdy ma prawo wyboru
np. w sprawie wiary. jedni będą katolikami, drudzy ateistami i nie możemy ich skreślać z naszego zycia, powinnismy dawac im szacunek, bo mozemy sie od nich wiele dowiedzieć na temat innej wiary
albo w średniowieczu uważano ze rasa czarna jest tą gorszą rasą którą trzeba zniszczyć, a tak nie powinno byc bo każdy jest równy i nie ma lepszych i gorszych.
myślę ze swiat bez tolerancji byłyby całkiem inny , kazdy kazdego by poniżał, ludzie niemili by szacunku dla innych. powinnismy sie wiec akceptować takimi jakimi jesteśmy, a nie zmieniać na siłę.
5 4 5
2010-04-08T14:28:37+02:00
Tak , ponieważ nie wszyscy są tacy sami 'idealni' . Jeżeli podając przykład Kasia miała by czerwone włosy to Adrianna mogła by powiedzieć ze zle wygląda itp i ją znienawidzić obgadywać itd .
a wiec tolerancja wśród ludzi powinna byś najważniejszą cechą zaraz poo wierności , szczerości itp ;]
myślę ze coś ciekawego można wyciągnąć z tej krótkiej notatki ;]
2 2 2