Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T14:32:20+02:00
Dane:
m(masa)-3kg
F(siła)-5N
a(przyspieszenie)- ?

Korzystamy ze wzoru na siłę:
F=m × a / : m
a= F : m = 5N : 3kg ≈1,7m/s²

Ciało o masie 3kg,na które działała siła 5N ,poruszało się z przyspieszeniem ok. 1,7m/s²
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T14:34:23+02:00
Dane: szukane:
m= 3kg a= ?
F= 5 N

F= m × a
a= F : m
a= 5 N : 3 kg
a ≈ 1,7 m/s²

Dane ciało poruszało się z przyspieszeniem o wartości ok. 1,7 m/s²
1 5 1