Odpowiedzi

2010-04-08T14:39:03+02:00
1mudmy się za papieża Benedykta szesnastego aby duch święty zawsze pomagał mu w podjęciu dobrej decyzjki
2 muśmy sie za kościół powszechny aby było coraz więcej wierzących
3 mudlmy sie za zmarłych aby mogli sie cieszyć nagrodą w niebie
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T14:42:23+02:00
Módlmy się za Benedykta XVI aby w wierze mógł dawać ludziom świadectwo swojej wiary
Módlmy się za kościoły,by uczyły ludzi życia zgodnego z wiarą.
Módlmy się za zmarłych aby Bóg przyjął ich do swojego królestwa
9 3 9
2010-04-08T15:09:13+02:00
1. Módlmy się za papieża (Benedykta XVI), by dobry Bóg obdarzał go swoimi łaskami w ciężkiej posłudze duszpasterskiej.
Ciebie prosimy...
2. Módlmy się za koścół święty i wszystkich którzy do niego należą,by powiększał się, a nasza wiara stawała się coraz mocniejsza.
cie..
3.Módlmy się za zmarłych, a wszególności za zmarłych z naszych rodzin, by mogli otrzymać życie wieczne.
cie....
Mam nadzieję że pomogłem i bardzo proszę o naj..
9 4 9