Przy zakupie roweru na raty pierwsze wpłata wynosiła 176 zł. Pozostała do zapłaty kwota została rozłożona na 12 rat po 52 zł. Za ten sam rower kupiony gotówką zapłacono ⅘ ceny roweru kupionego na raty. Ile złoty kosztował rower kupiony za gotówkę?

3

Odpowiedzi

2010-04-08T14:35:05+02:00
Odp.: Rower za gotówkę kosztował 640zł.
2010-04-08T14:36:11+02:00
12* 52 = 624 624zł +176 zł =900 zł 4/5 z tego to 720 zł Odp : 720 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T14:36:29+02:00
Przy zakupie
roweru na raty pierwsze wpłata wynosiła 176 zł. Pozostała do zapłaty kwota została rozłożona na 12 rat
po 52 zł. Za ten sam rower kupiony gotówką zapłacono ⅘ ceny roweru kupionego na raty. Ile złoty kosztował rower kupiony za gotówkę
?

176zł+12*52zł=800zł

4/5*800zł=640zł

Odp.Rower kupiony za gotówkę kosztował 640 zł.
1 5 1