Proszę na jutro proszę o same wyniki
rozwiąż:
1. 20% liczby 1082
2. 3% liczby 239
3. 6% liczby 253
4. 12% liczby 52
5. 1,6% liczby 550
6. 30% liczby 197
7. 5% liczby 19280
8. 10% liczby to 248
9. 200% liczby 940
10. 1% liczby 228
11. 25% liczby 90
12. 10% liczby 94
13. 120% liczby 75
14.75% liczby 625
15. 58% liczby 19
16. 340% liczby 3,5
17. 10% liczby 690,1
18. 90% liczby 900
19. 40% liczby 222,5

3

Odpowiedzi

2010-04-08T14:44:25+02:00
20% liczby 1082
20/100*1082=216,4
3% liczby 239=7,17
6% liczby 253=15,18
12% liczby 52=6,24
5. 1,6% liczby 550=8,80
6. 30% liczby 197=59,1
7. 5% liczby 19280=964
8. 10% liczby to 248=24,8
9. 200% liczby 940=1880
10. 1% liczby 228=2,28
11. 25% liczby 90=22,5
12. 10% liczby 94=9,4
13. 120% liczby 75=90
14.75% liczby 625= 468,75
15. 58% liczby 19=11,02
16. 340% liczby 3,5=11,9
17. 10% liczby 690,1=69,1
18. 90% liczby 900=810
19. 40% liczby 222,5 =89
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T14:44:52+02:00
1. 216,4
2. 7,17
3. 15,18
4. 6,24
5. 8,8
6. 59,1
7. 964
8. 24,8
9. 1880
10. 2,28
11. 22,5
12. 9,4
13. 90
14. 468,75
15. 11,02
16. 11,9
17. 69,1
18. 810
19. 89

Liczę na najj ;**
4 1 4
2010-04-08T14:46:09+02:00
1.216,4
2.7,17
3.15,18
4.6,24
5.8,8
6.59,1
7.964
8.24,8
9.1880
10.2,28
11.22,5
12.9,4
13.90
14.468,75
15.11,02
16.11,9
17.69,01
18.810
19.89
1 5 1