Odpowiedzi

2010-04-11T10:49:12+02:00
1. Port Said (miejsce pobytu bohaterów)
2. Kair - Egipt ( największe miasto Egiptu)
3. Medinet (Święta Bożego Narodzenia)
4. El-Fajum (Porwanie,burza piaskowa)
5. Chartum ( podroż przez pustynię)
6. Omdurman (Spotkanie z Mahdim)
7. droga do Faszody ( Śmierć Dinah)
8. Faszoda (zabicie lwa i porywaczy)
9. Samotna wędrówka wąwozem (atak lwów)
10. Wąwóz King'a ( baobab "Kraków", choroba Nel, uwolnienie słonia)
11. wyprawa Stasia do obozu Lindego
12. wędrówka do góry ( góra Lindego, budowa latawcy)
13. Jezioro Bassa - Narok
14. Wioska M'Rua
15. Kraj Wa'Himów (Kali królem)
16. Mombassa (spotkanie z kapitanem glenem i doktorem Clarym)
142 2 142
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T11:34:32+02:00
Etap 1
Trasa: El-Fajum - Chartum
Etap2
Trasa: Chartum - Omudurman
Etap 3
Trasa: Omunduran- Faszoda
Etap 4:
Trasa: Faszoda- baobab "Kraków"
Etap5
Trasa: Góra Lindego- Wa-himów
Etap 6
trasa: wioska Wa-himów - wybrzeże Oceanu Indyjskiego
Etap7
Trasa: pustynia- Mombasa
27 3 27
A wszystko jest wzdłuż Nilu