Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T14:52:08+02:00
Kochani rodzice

W moim liście pragnę Wam za wszystko podziękowac,z całego serca.
Za miłośc którą okazujecie mi każdego dnia,za troskę o moje zdrowie,
jak i opiekę w czasie choroby.W każdym Waszym geście,każdywm Waszym słowie,jest sama dobroc i miłośc.
Dziś wiem,że wszystko co dla mnie robicie,jest dla mego dobra.
To Wy każdego dnia pomagacie mi przejśc przez wszystkie,nawet te najtrudniejsze sytuacje w życiu,to na Was mogę zawsze polegac,to z Wami mogę o wszystkim rozmawiac.O moich sukcesach,jak i porażkach.
Dzięki Wam,wiem że w życiu bywa różnie,że nie wszystko można miec wtedy gdy się tego chce.
Dzieki Wam umiem kochac i byc kochaną,byc kimś kto jest potrzebny drugiej osobie.Kocham Was za to wszystko,i za to wszystko jeszcze raz Wam dziękuję,z całego mojego serca.

Przepraszam za literówkę(niektóre litery są błędnie napisane).
44 4 44
2010-04-08T14:52:09+02:00
Drodzy Rodzice!

Pisze ten list, ponieważ chcę Wam podziękowac za to wszystko co dla mnie zrobiliście.
Jestem Wam wdzięczna za wychowanie. Za to, że nauczyliście mnie mówic, chodzic. Przypominaliście i przypominacie, że mnie kochacie. Też Was bardzo kocham.
Dziękuję za to, że jesteście ze mną, byliście i pewnie będziecie.

Wasza córka
Justyna
6 2 6