Odpowiedzi

2010-04-08T14:50:58+02:00
Imię:Gerwazy
Nazwisko:Rębajło
Przydomki:Półkozic, Klucznik, Scyzoryk
Pochodzenie społeczne; szlachcic

Zawód:klucznik
Wiek:podeszły
Wzrost: wysoki
Wygląd:siwe włosy, posępny wyraz twarzy, pomarszczony
Znaki szczególne:blizny po walkach, nosi przy sobie swoją ulubioną szablę
Cechy charakteru:surowy, ponury, kłutliwy
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T14:55:42+02:00
Imię: Gerwazy
Nazwisko: Rębajło
Przydomki: Scyzoryk, Szczerbiec, Półkozic, Mopanek
Pochodzenie społeczne: szlachta zaściankowa
Zawód: klucznik
Wiek: starszy człowiek
Wzrost: wysoki
Wygląd: siwy, o zdrowej i surowej twarzy, ze zmarszczkami; nosił kurtę z połami w kolorze żółtym (kiedyś złotym) ozdobioną klejnotami, głowę miał pełna blizn
Znaki szczególne: zawsze ma przy sobie szczerbiec (miecz) oraz pęk kluczy
Cechy charakteru: mściwy, uparty, bezwzględny, wierny swojemu panu i wyższym wartościom.
2 5 2