Odpowiedzi

2010-04-08T15:08:55+02:00
1.powies jej akcja toczy sie w Rzymie za czasów nerona (quo vadis)
2.cykl powiesci historycznych utwory ku pokrzepieniu serc(trylogia)
3.wchodzi w skład trylogi ogniem i ....(ogniem i mieczem)
4..........połanieckich powies wydana w 1894roku(rodzina połanieckich)
5. w tej ksiazce toczy sie bitwa pod grunwaldem(krzyzacy)
6. ...........czestochowy dzieło henryka sienkiewicza(obrona czestochowy)
7.opowies o losach michała wołodyjowskiego (pan wołodyjowski)
8.( jamioł)nowela z 1889 h.sienkiewicza
9.(sachem)opisuje indjanska osada nowela z 1889
10. w pustyni i ....(pustyni i w puszczy
quovadis
trylogia
i tak dalej w nawiasch sa odpowiedzi kazda z odpowiedzi ma w sobie literke z nazwiska po kolei
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:17:26+02:00
Krzyżówka w załączniku :))
3 5 3