Znajdź przybliżenia dziesiętne ułamków z dokładnością do jednej dziesiątej:
¹⁷/₁₂≈ , 32,809≈ , 15,555≈ , 7,449≈ , 40,927≈ , 13,45≈
²⁰/₂₁≈ ; 8,972≈
¹⁹/₃≈
setnej:
³⁷/₃₁≈ ; 43,927≈ ; 32,792≈ ; 5,8251≈ ; 15,555≈ ,3,1409≈
²⁶/₁₅≈ ; 2,9962≈
¹³/₆≈
tysięcznej:
7,3485≈ ; 5,0234≈ ; 4,0983≈ ; 3,9988≈ ; 6,8765≈ ;2,9097≈

2

Odpowiedzi

2009-11-02T21:22:33+01:00
⁷/₁₂≈0,6 ,
32,809≈32,8 ,
15,555≈15,6 ,
7,449≈7,4 ,
40,927≈40,9 ,
13,45≈13,5
²⁰/₂₁≈1 ;
8,972≈9
¹⁹/₃≈6,3

setnej:
³⁷/₃₁≈1,19 ;
43,927≈43,93 ;
32,792≈32,79 ;
5,8251≈5,83 ;
15,555≈15,56 ,
3,1409≈3,14
²⁶/₁₅≈1,73 ;
2,9962≈3
¹³/₆≈2,17

tysięcznej:
7,3485≈7,249 ;
5,0234≈5,023 ;
4,0983≈4,098 ;
3,9988≈3,999 ;
6,8765≈6,877 ;
2,9097≈2,91
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T21:24:12+01:00
¹⁷/₁₂≈1,4 32,809≈32,8 15,555≈15,6 7,449≈7,4 40,927≈40,9 13,45≈13,5 ²⁰/₂₁≈1 8,972≈9 ¹⁹/₃≈6,[3] teraz do setnej:³⁷/₃₁≈1,19 43,927≈43,93 32,792≈32,79 5,8251≈5,83 15,555≈15,56 3,1409≈3,14 ²⁶/₁₅≈1,7[3] ≈ 2,9962≈3 ¹³/₆≈2,17 do tysięcznej:7,3485≈7,349 5,0234≈5,023 4,0983≈4,098 3,9988≈3,999 6,8765≈6,877 2,9097≈2,91
1 5 1