Wypisz mi ssaki roślinożerne, mięsożerne i wszystkożerne z podanych:
chomik, krowa, wiewiórka, kret, pies, kot, dzik, sarna, słoń, niedźwiedź, wilk, świnia, koń, królik, świnka morska
i podkreśl te które są samodzielne a które wymagają opieki zostaw tak jak są..

z góry dzięki..=********

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T14:58:22+02:00
Roslino-
krowa sama
dzik,sam
sarna sama
koń, - sam
królik -sam
wiewiórka- sama
mieso -
pies sam
niedzwiedz sam
wilk sam
wszystko
chomik -niesam
świnka morska- sama.
świnia- niesama


Tuskax333 .
14 4 14
2010-04-08T14:58:50+02:00
Roślinożerne: chomik, krowa wiewiórka, sarna, słoń, koń, królik, świnka morska
mięsożerne: kret, pies, kot, wilk, dzik
wszystkożerne: niedźwiedź, świnia
15 3 15
2010-04-08T15:00:22+02:00
Roslinozerne:chomik,krowa,slon,kon,krolik,swinka morska,
miesozerne:pies,kot,dziki,wilk
wszystkozerne:kret,sarna,swinia,

te ktore wymagaja opieki;chomik,krowa,kon,swinka morska
12 2 12