Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:03:07+02:00
A)umierać z miłości,Miłość do grobowej deski,chorobliwa miłośc
b)bajkowa miłość
d)Stracić głowę z miłości
c) żołnierska miłość
6 3 6
2010-04-08T15:04:32+02:00
A) chorobliwa zazdrość ; usychać z miłości ;
b) miłość od pierwszego wejrzenia ; stara miłość nie rdzewieje ; miłość do grobowej deski ;
c) umierać z miłości/tęsknoty ; stracić głowę z miłości ; ranić czyjąś miłość ;
d) żyć miłością ; miłość za wszelką cenę

Też miałam takie samo zadanie ;) Dostałam 5 ;*
12 4 12