Napiszcie mi taki krótki opis osoby, dosłownie kilka zdań ale na poziomie 1 gim ;p dane: wysoka, chuda, włosy koloru ciemny blond (albo po prostu ciemne) kręcone (wiem że to się pisze curly), średnie długości, niebieskie oczy. i to jakoś tak ładnie w kilka zdań, nie ciągiem napisać :)

2

Odpowiedzi

2010-04-08T15:28:02+02:00
He is tall. He's face is round. He's hair is long,dark,straight and medium-lenght. He's eyes is brown. He's skin is black. He is very pretty girl.

Ona jest wysoka. Jej twarz jest okrągła. Jej włosy są długie,ciemne,kręcone i średniej długości. Jej oczy są brązowe. Jej skóra jest czarna. Ona jest bardzo ładną dziewczyną.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:39:21+02:00

This person is tall. She has got short-lenth curly dark hair. She is slim. She has got blue eyes.
6 2 6