Przetłumacz na j. polski


Ja: Hello ??
Ty: Hello, can I speak to Will please??
Ja: Sorry, he's playing football. Can I take a message ??
Ty: Yes. Can you tell him Libby phoned ?? Katie and I are going to see ' Web Runner' at the cinema the day after tomorrow.
If Will wants to come, he an phone me on my mobile. Thanks.
Ja: OK, no problem. Bye.!
Ty: Bye.!

3

Odpowiedzi

2010-04-08T15:11:32+02:00
Ja: Słucham??
Ty: Cześć, czy mogłabym rozmawiać z Willem?
Ja: Przepraszam, gra w piłkę nożną. Czy mam coś przekazać?
Ty: Tak. Czy mogłabyś mu powiedzieć, że dzwoniła Libby? Katie i ja pojutrze idziemy do kina zobaczyć "Web Runner". Jeśli Will chce iść, niech zadzwoni na mój telefon komórkowy. Dziękuję.
Ja: Okej, żaden problem. Cześć!
Ty: Cześć!
1 5 1
2010-04-08T15:11:50+02:00
Ja: Halo??
Ty: Cześć, mogę rozmawiać z Willem, proszę?
Ja: Przepraszam, on gra w piłkę nożną. Mogę przekazać wiadomość?
Ty: Tak. Możesz mu powiedzieć. Libbi, Katie i ja idziemy pojutrze do kina, żeby zobaczyć "Web Runner". Jeśli chce, może iść z nami.
Ja: OK, nie ma problemu. Bye.!
Ty: Cześć.!

Dziwne troszke ale sie udało ;]
Licze na naj i mam wielką nadzieję, że pomogłam ;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:27:51+02:00
Ja: Dzień dobry
Ty : Dzień dobry , czy mogę rozmawiać z Willem ?
Ja: Niestety , gra teraz w piłkę nożną. Mam przekazać jakąś wiadomość ?
Ty: Tak. Czy możesz mu przekazać ,że Libby dzwoniła ? Katie i ja zamierzamy obejrzeć "Web Runner" w kinie , pojutrze. Jeśli Will chce iść niech zadzwoni do mnie na komórkę. Dziękuje.
Ja: Dobrze , nie ma problemu. Cześć !
Ty : Pa !
1 5 1