To jest lektura ,,Kamizelka" Bolesława Prusa i do niej mam takie pytania:
1) jaki jest punkt kulminacyjny ,,Kamizelki"?
2) jak wyglądała ta kamizelka od pana chodzi o kolor i wygląd.
3) jakie było jego prawdziwe imię Bolesława Prusa?
4) w jakiej epoce się to rozgrywa?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:13:13+02:00
1. Żona bardo dobrze chciała dla męża ale się nie udało. Smierc męża.
2.Czerwona , spieta paskiem . ten pasek żona zmieniała co jakis czas.
3.Aleksander
4.okres pozytywizmu.
1 3 1
2010-04-08T15:15:42+02:00
1)Punktem kulminacyjnym w kamizelce jest śmierć Pana,
2)Kamizelka ma wyblakły kolor, nie brakuje na niej miejsc poplamionych czy przetartych, po jednym ze ściągaczy widać było, że niejednokrotnie był skracany. Drugi ściągacz natomiast podziurawiony był przez sprzączkę.
3)Prawdziwe imię i nazwisko Bolesława Prusa to Aleksander Głowacki.
4)pozytywizm
3 5 3