Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-10T18:36:53+02:00
Czwartek-Jezus spożywa chleb i wino na wieczerzy z uczniami.Podaje mokra kromkę chleba jako znak zdrady (podaje Judaszowi) po czym przybywaja żołnierze.

Piątek-Żółnierze pojmuja Jezusa i zaprowadzają go do Piłata.Piłat wydaje Jezusa na ukrzyżowanie,przy czym uwalnia barabasza.Jezus umiera na krzyżu , po przeniesieniu krzyża na trupia czaszkę (Golgote)

Sobota-Jezus leży w grobie.Ma zmartwychwstać.

Niedziela- Jezus zmartwychwstaje.Każdy jest szczęśliwy i uradowany.
2010-04-10T18:57:54+02:00
Czwartek - Jezus spożywa ostatnią wieczerzę z apostołami. Na niej dzieli się z uczniami chlebem i winem.
Piątek - męka pańska. Skazanie Jezusa na śmierć i jego śmierć na krzyżu.
Sobota - Jezus zostaje pochowany do grobu, ludzie opłakują śmierć Niewinnego.
Niedziela - dzień Zmartwychwstania. Kobiety, które przyszły do grobu zastały same płótna, a grób był otwarty. Powiedziały o tym wszystkim. Jezus zmartwychwstał, poszedł do domu Ojca tak jak miało się wypełnić.
;)
2010-04-10T19:05:50+02:00
Czwartek- Ostatnia Wieczyrza gdzie później w ogrojcu został pojmany przez żołnierzy.
Piątek- Jezus przechodzi drogę krzyżową gdzie na góże zwaną golgota będzie ukżyrzowany.
Sobota-Jezus Zmartwychstanie wtedy ogłaszmy całemu światu że Jezus powstał zmartwych.
Niedziela- Zmartwychstanie Jezusa. Wszyscy się cieszymy i radujemu.