Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:22:12+02:00
Dzięki temu , że mieszamy cukier łyżeczką , przyspieszamy tempo rozpuszczania się go w herbacie !
1 2 1
2010-04-08T15:23:40+02:00
Cukier to substancja rozpuszczalna w wodzie jednak by zaszła dyfuzja musimy długo czekać ponieważ cukier nie rozpuści się sam w kilka minut, przyśpieszamy to zjawisko mieszając herbatę łyżeczką. Oczywiście szybciej się rozpuści gdu temperatura rozpuszczalnika czyli w tym przypadku herbaty jest wyższa.
4 4 4
  • Kdi
  • Początkujący
2010-04-08T15:24:34+02:00
Dzieki mieszaniu cukier porysz sie i woda (herbata) odrywa i rozpuszcza czasteczki cukru dzieki temu szybciej mozna wypis slodzonom cherbate