Odpowiedzi

2010-04-17T18:34:20+02:00
24
FIAT,FITA,FATI,FAIT,FTAI,FTIA,IATF,IAFT,IFAT,IFTA,ITAF,ITFA,
AFIT,AFTI,AIFT,AITF,ATIF,ATFI,TAIF,TAFI,TIAF,TIFA,TFAI,TFIA
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-17T19:17:12+02:00
1.FIAT
2.FITA
3.FATI
4.FAIT
5.FTAI
6.FTIA
7.IATF
8.IAFT
9.IFAT
10.IFTA
11.ITAF
12.ITFA
13.AFIT
14.AFTI
15.AIFT
16.AITF
17.ATIF
18.ATFI
19.TAIF
20.TAFI
21.TIAF
22.TIFA
23.TFAI
24.TFIA

Odp.24 wyrazy