Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:31:38+02:00
1. ścisłość, wierność
2. Tytułowa kamizelka, pospolity fragment ubioru zyskuje znaczenie symboliczne, w subtelny, ale nie sentymentalny sposób ukazując miłość dwojga ludzi. Jako element statyczny pełni rolę łącznika między wyodrębnionymi częściami utworu- teraźniejszą i przeszłą.
:):)
7 3 7
2010-04-08T15:37:07+02:00
1. Coś prawdziwego (przeciwieństwo:fikcja)
2. Tytułowa kamizelka, pospolity fragment ubioru zyskuje znaczenie symboliczne, w subtelny, ale nie sentymentalny sposób ukazując miłość dwojga ludzi. Jako element statyczny pełni rolę łącznika między wyodrębnionymi częściami utworu (teraźniejszą i przeszłą. )
24 1 24