Odpowiedzi

2009-11-02T21:17:34+01:00
Wykorzystujac wzory skroconego mnozenia zapisz w prostszej postaci:
sin⁴α-cos⁴α=(sin²α+cosα)(sin²α-cos²α)=sin²α-cos²α=
(sinα+cosα)(sinα-cosα)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T21:18:14+01:00
Sin⁴α - cos⁴α = (sin²α+ cos²α)(sin²α- cos²α) = sin²α- cos²α = (sinα+ cosα)(sinα- cosα)

(sin²α+ cos²α) -> jedynka trygonometryczna ;p
2009-11-02T21:38:41+01:00
Sin⁴α - cos⁴α = (sin²α+ cos²α)(sin²α- cos²α) = sin²α- cos²α = (sinα+ cosα)(sinα- cosα)