Odpowiedzi

2010-04-08T15:34:29+02:00
Mleko świeże i pachnące,
co dzień na mym stole gości.
Chude, białe wprost od krowy,
piję duszkiem, będę zdrowy.
Rola jego jest dziś taka,
nie będę chory, ale draka.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:36:09+02:00
Moja babcia mleko pije i dla tego długo żyje,
bo mleko w życiu to podstawa a za razem i zabawa.
Pijmy mleko moi mili byśmy dobrze się uczyli,
powtarzając dziś te słowa myślmy "Mleko sił mi doda"
15 4 15