Julka dojeżdża do szkoły autobusem.Droga do domu na przystanek zajmuje jej 7 min.Autobusem jedzie 16 min, a z przystanku do szkoły idzie 3 min. O której godzinie Jula powinna wyjść z domu, aby zdążyć do szkoły na ósmą?
Rozkład jazdy autobusów : 7.00 7.10 7.20 7.30 7.35 7.40 7.50

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T21:23:21+01:00
16 minut + 3min = 19 min
najlepiej jak pojedzie autobusem o 7.35 - w szkole będzie o 7.54
7.35 - 7min = 7.28
z domu powinna wyjsc o 7.28
2009-11-02T21:24:21+01:00
7 min + 16 min + 3 min = 26 min

Aby być na ósmą w szkole najpóźniej może pojechać autobusem o 7.30 .
2009-11-02T21:24:51+01:00
Skoro droga od autobusu do szkoły zajmuje Julce 19 min, a droga na przystanek 7 min, Julka powinna wyjść o 7:33.