Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:37:17+02:00
Mój plecak gdyby mógł wypowiedziałby sie o szkole tak:
Codziennie będąc na plecach mojej ...(twoje imię) zauważyłem, że nie wszystkie dzieci są dla siebie miłe, uprzejme i kolezeńskie. Zdążyłem także zauważyć, że nie szanują pomocy szkolnych typu:
-książki,
-zeszyty,
-plecak,
-itd. itp.
Usłyszałem też, że nie wszyscy uczniowie dobrze wypowiadaja się o nauczycielach.


Liczę na naj :-)
2010-04-08T15:38:21+02:00
Plecak by narzekał ponieważ ma tam ciężkie książki itp.