Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:38:26+02:00
To pytanie jest jakoś źle sformowane ale to może pomóc

http://pl.wikipedia.org/wiki/Szarotka_alpejska

Może rosnąć na jałowej glebie, ale musi być ona bogata w wapń. Na zimę wskazane jest przykrycie, może bowiem przemarznąć przy bezśnieżnej zimie (w swoim naturalnym środowisku zimuje pod grubą warstwą śniegu).
7 1 7
2010-04-08T15:38:37+02:00
Proszę oto krutki opisik.Niska roślina, cała pokryta gęstym, filcowatym kutnerem, który chroni ją przed zimnem, gorącem i nadmiernym parowaniem.
8 1 8
2010-04-08T15:40:21+02:00
sezon wegetacyjny w górach jest bardzo krótki. ... U szarotki na przykład na liściach występuje kutner, czyli bardzo gęste owłosienie, ... sobie z tym problemem jest drapieżnictwo, jakie występuje u niektórych gatunków roślin. ... Przystosowania roślin do określonych warunków życia ...
8 2 8