Odpowiedzi

2009-11-02T21:25:25+01:00
2 i 5/10 - 1/4 = 2 i 10/20 - 5/20 = 2 i 5/20
2 i 25/100 - 4/100 = 2 i 21/100 czyli 2,21
1 1 1
2009-11-02T21:26:11+01:00
25/25-1/25=24/25=0,96
1/4=0,25

(2,5-0,25*2,5)*24/25 = (2,5-0,625)*0,96 = 1,875*0,96 = 1,8

Adasiowi zostało w koszyku 1,8 litra jagód.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T21:28:20+01:00
2.5 litra - 100%
2.5 : 4 = 0.625 litra
1/4 =0.625litra - zjadł

2.5 - 0.625 = 1,875 - tyle zostalo po zjedzeniu

1.875 - 100%
1.875: 25 = 0,075
0.075 litra - tyle wysypał

1.875 - 0.075 = 1.8 litra

do domu doniosl 1.8litra jagod