Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:47:04+02:00
Przeciw:
- pod wpływem bicia polaków dużo ich ginęło
- była osłabiona armia
- nie mieli sił do walki

Za:
- był zachowany porządek w państwie
-była także zachowana dyscyplina
2010-04-08T15:47:31+02:00
Nie jestem pewna czy to o to chodzi ale moze !
Polacy nie byli d konca pewni swoich powstan ( tylko nie wiem czy tu chodzi o konkretne powstanie)
Z jednej strony walczyli o swoja wolnosc i niepodleglosc ale z drugiej gryzla ich niepewnosc ze maja na to bardzo marne szanse . Czy nadtawic straty militarne nad moralne. Moga byc argumenty za czyli moralnosc duchowa , pokazanie odwagi itp . A za nie duze straty ludnosci , straty budynkow itp
nie jestem pewna !
pozdro :)