Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:46:59+02:00
Dzieła muzyczne:
balet "Romeo i Julia" Sergiusza Prokofiewa
Dzieła filmowe:
"Zakochany Szekspir" w reżyserii Johna Maddena
Dzieła malarskie:
Gustaw Klimt "Romeo i Julia w Londyńskim teatrze The Globe"
Dzieła literackie:
C.K. Norwid "W Weronie"
2 3 2
2010-04-08T15:53:46+02:00
Dzieła muzyczne: opera Charles Gounod "Romeo i Julia"
dzieła filmowe : Franco Zefirellego, Efina Gamburga - animowany
dzieła malarskie: Michał Andriolli ilustracje do "Romea i Julii"
Andzrzej Pągowski plakat "Romeo i Julia"
dzieła literackie: C.K.Norwid "W Weronie" , J.D.Solinger "Buszujący w zbożu"
2 2 2