Odpowiedzi

2010-04-08T15:52:47+02:00
Lubię czytać książki , ponieważ można z nic się wiele dowiedzieć o życiu i innych sprawach . Są książki , z których możemy wyciągnąć pozytywne wnioski lub negatywne . Dają nam wiele do przemyślenia i zastanowienia nad danymi sytuacjami . Przy czytaniu wiele się uczymy , rozwijamy swoje myślenia , uczymy się poprawnie wysławiać , a przede wszystkim wyrabia cierpliwość .

Myśle , że pomogłam . :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:03:48+02:00
Lubię czytać książki ponieważ:
Otóż to, że czytając cokolwiek wzbogacamy nasze słownictwo.
Prawdą jest to , że człowiek, który nie ma styczności z jakąkolwiek książką, ma mały zasób wyrażeń. Często gdy chce coś powiedzieć to brakuje mu słów.
A co z ortografią?To właśnie bez niej wszystkie wypracowania w szkole są oceniane
poniżej oceny dobrej, a nawet i niższej.Odkąd dużo czytam, a robię to od dłuższego czasu, nie
mam zbyt wielkich problemów.Szybko można się nauczyć trudnych wyrazów.