Odpowiedzi

2010-04-08T15:52:05+02:00
A mogłabyś dokładniej to sprecyzować
2 1 2
2010-04-08T16:00:14+02:00
UP- skrót oznaczający <złą sytuację>, wywodzi się ze slangu wojska amerykanskiego

NW- pocztowe określenie mowiące o umowie ubezpieczycielskiej od następstw nieszkodliwych wypadków.

UW- skrót prowadzący do strony ujednoznaczniającej, pod którym kryć może się też uczelnia czy partia.

RW- skrót oznaczający rozchód wewnętrzny (tzn. wydanie materiałów z magazynu do zużycia)

IW-
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:00:46+02:00
Up- napięcie wtórne
nw-przekładnia wtórna
Uw-napięcie pierwotne
Rw- ?
Iw-natężenie wtórne
jeszcze powinno być Ip- natężenie pierwotne