Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T21:33:11+01:00
Owszem Zenek mógłby mi zaimponować pod wieloma względami.
Po rozwiązaniu swoich problemów uwidocznył swoją zewnętrzną urodę. Miał on także niezwykły charakter. Dzięki pomocy przyjaciół odnalazł si. Choć ojciec nie nauczył go nic dobrego dzięki nim dostał szansę bycia kimś innym, niż tylko ofiarą ojca. Zenek Był także bardzo odważny. Ryzykując własne życie uratował dziecko z pędzącego wozu.
  • xdxl
  • Początkujący
2009-11-02T21:34:30+01:00
Hmm .?

tak poniewaz . jest MIlym , tajemniczym chlopakiem , ktory nie wymaga duzo od znajomych , poniewaz nie prosil ich aby mu robiili szalas na wyspie .
Jest bardzo tajemniczy (co dziewczyny lubia) .oraz trudno zdobywa sie jego zaufanie ale jak sie je zdobedzie to masz pewnosc ze powie ci prawde oraz ze nie powie nikomu twojej tajemnicy .xd;d