Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:52:14+02:00
Tam masz zakładkę moi znajomi :) Którego użytkownika znasz klikasz na jego profil i tam masz dodaj znajomego :)
2010-04-08T15:52:22+02:00
Po prostu wpisz login znajomego do wyszukiwari tak jak film.. ale zamiast tytułu filmu wpisz login znajomego.. Pozdrawiam
2010-04-08T15:53:13+02:00
Wyszukaj ich przecierz wpisujesz w miejsce wyszukiwarki nick zamiast filmu