Odpowiedzi

2010-04-08T15:55:14+02:00
--------------------------------------------------
-----------------------------------------------
--------------------------------------------------
-------------------------------------------------
-------------------------------------------------
------------------------------------------------
------------------------------------------------
--------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T15:59:21+02:00
- Czy długo jeszcze będziesz zajmowała się malarstwem ( tu wstaw zdjęcie jakiegoś obrazu,albo czlowieka malującego )
- Miałam zamiar skończyć w wieku 20 lat ( zdjęcie liczby 20), ale jak na razie, sądzę że nie zmienię zawód
- A jak reagujesz na krytyki innych ludzi ( zdjęcie ludzi )
- Sądze że jest to jedynie zazdrość, albo prowokacja
...

wystarczy ?