Odpowiedzi

2010-04-08T16:10:11+02:00
Gdy przychodzę ze szkoły jestem wesoła, gdyż jest weekend i mam wolne. Odrazu odrabiam lekcję bym miała spokuj w sobote i niedzielę. Gdy odrobię lekcję idę z przyjaciółmi na dwór.Bawimy się,gramy w różne gry,chodzimy na spacer. W sobotę pomagam mamie w porządkach. Jeśli mam wolny czas idę grać na komputerzę i bawić się z kolegami i koleżankami.Niedziela jest wolnym czasem do odpoczynku i relaksu ,ale to nie zwalnia nas od obowiązków czyli pojechania do kościoła.Po kościelę oglądamy całoł rodziną TV ,chodzimy do dziadków i na spacery.


Koniec :)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:11:50+02:00
Am Freitag morgen gehe ich in die Schule. Um 15:00 esse ich mitagessen. Ab 17:00-19:30 sehe ich fern. Ich gehe schlafen um 22:00. Am Samstag stehe ich auf um 10:00. Um 13:00 uhr gehe ich in die Park. ab 17:30-19:30 chate ich mit meine freunde. ich gehe schlafen um 23:00. Nechsten(nastepnym) tag gehe ich in die Supermarket mit mein freund um 15:00 und spcheter (pozniej) spiele ich computerspiele. Ich gehe um 21:30 schlafen.
2010-04-08T16:14:12+02:00
Am Freitag morgen gehe ich in die Schule. Am Abend lese ich Buch und spiele ich Computer. Am Samstag raume ich auf. Dann gehe ich zu meine Oma. Um 14:00 mache ich Mittag und wasche ich ab. Am Abend gehe ich in die Discound treffe ich mit mein Freund. Am Sonntag gehe ich zum Kirche. Dann esse ich Fruhstuck. Um 13:00 mache ich Hausaufgabe. Am Abend hóre ich Musik und lese ich Buch.