Zaznasz Zdania prawdziwe i fałszywe :


a/ Atomy w kryształach są ułożone regularnie
b/Wszystkie kryształy sa twarde.
c/Kryształy sa ściśliwe
d/Tworzywa sztuczne sa monokryształami


które są prawdziwie a które fałszywe.. prosze o pomoc !!

2

Odpowiedzi

2009-11-02T21:36:19+01:00
P
P
F
nie wiem... ale analogicznie postawilbym na F
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-02T21:37:53+01:00
Prawdziwe
- a
- d
-b

fałszywe
-c

chyba
2 2 2