How you doing? You look like a 18 years old girl....I know you know english , and I know what I wrote.Don't worry my english is still not good, so don't be worry about that.I wanna go back to school soon. Any way ...don't stop learn english, is very important if you wanna find nice job or if think about nice job. See you soon....

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:04:01+02:00
CO TY ROBISZ?WYGLĄDASZ JAK 18NASTOLETNIA DZIEWCZYNA.
Wiem, że znasz angielski i wiesz co napisałem.Nie martw się mój angielski nie jest jeszcze dobry,więc nie martw się.Chcę wrócić do szkoły WKRÓTCE.w kazdym razie nie należy przerywać nauki języka angielskiego jest bardzo ważny jesli chcesz znaleźć dobra pprace lub jesli myslisz o dobrej pracy.Do zobaczenia wkrótce ...
2010-04-08T16:07:29+02:00
Jak się masz? Przypominasz 18 letnią uczennicę. Wiem że znasz Angielski, wiem co napisałem. Nie przejmuj się, mój Angielski wciąż nie jest dobry. Niedługo wrócę ze szkoły. Swoją drogą... nie przestawaj uczyć się Angielskiego, jest bardzo ważny jeśli chcesz znaleźć miłą pracę jeśli myślisz o miłej pracy. Do zobaczenia niedługo.