How you doing? You look like a 18 years old girl....I know you know english , and I know what I wrote.Don't worry my english is still not good, so don't be worry about that.I wanna go back to school soon. Any way ...don't stop learn english, is very important if you wanna find nice job or if think about nice job. See you soon....


Przetłumaczcie mi to .

3

Odpowiedzi

2010-04-08T16:01:09+02:00
Jak się masz? Wyglądasz na 18-sto letnią dziewczynę .... Wiem, że znam angielski i wiem, co mam napisać.Nie martw się mój angielski nie jest jeszcze dobry, więc nie martw się o to.I chce wrócić do szkoły wkrótce. ... W Żaden sposób nie przestawaj uczyć się angielskiego, jest to bardzo ważne, jeśli chcesz znaleźć dobrą pracę lub jeśli myślisz o dobrej pracy. Do zobaczenia wkrótce ....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:05:49+02:00
Jak się masz? Wyglądasz jak osiemnastolatka...wiem że znasz angielski. i wiem co napisałem.nie przejmuj się mój angielski pozostaje wciąż nie najlepszy,więc sie tym nie przejmuj.Che wkrótce wrócić do szkoły. "Nieważne",nie przestawaj uczyć się języka angielskiego on jest bardzo ważny jeżeli chcesz znależć dobrą pracę,lub jeżeli o niej myslisz..do zobaczenie wkrótce
2010-04-08T16:10:28+02:00
Jak się masz? Wyglądasz jak osiemnastolatka...wiem że znasz angielski. i wiem co napisałem.nie przejmuj się mój angielski pozostaje wciąż nie najlepszy,więc sie tym nie przejmuj.Che wkrótce wrócić do szkoły. "Nieważne",nie przestawaj uczyć się języka angielskiego on jest bardzo ważny jeżeli chcesz znależć dobrą pracę,lub jeżeli o niej myslisz..do zobaczenie wkrótce