Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:00:04+02:00
Panie Boże dodaj mi siły
i odwagi bym nie stracił równowagi duszy,
bo moje serce przez grzech się kruszy.

Wejrzyj w moje życie bym dobrze przez
nie kroczył, bym nikogo ze złej strony
nie zaskoczył. Boże daj mi odwagi i siły
bym dla bliźnich był miły, bym dawał innym
siebie, gdy będą w potrzebie.

Nad tym wszystkim niech czuwa
posłany przez Ciebie Anioł Stróż,
by moje serce nie przykrył
grzechu kurz.


Krzysztof Hoga - może się przyda :)
2010-04-08T16:03:45+02:00
Boże!
Ja wiem że Grzech znalazł się
w moim życiu na pierwszym miejscu brzydze
się go lecz nie potrafie poradzić sobie z wszelkimi
pokusami jakie otaczają mnie w życiu codziennym Ja jestem słaba
a Ty mi prosze Boże daj siłę abym zaprzestał/a obrażać
Cię w ten perfidny sposób.
Amen


Mam nadzieje że pomogłam :)
2010-04-08T16:13:32+02:00
Boże..tak bardzo cię kocham i nie mogę sobie wybaczyć...
tego , że często popełniam błąd. ..
ten sam błąd , który przeobraża się w grzech.
A ja taka sama nie umiem sobie poradzić z jego zwalczaniem
dopomóż mi boże , dopomóż , napełnij siłą..
do zwalczania grzechów i grzeszków napełnij siłą ...
do ich zwalczania .. proszę cię boże o tak wiele , ale bardzo mi
zależy na tej prośbie i będę czekała ...
bo wiem ..
bo wiem...
że zawsze mi dopomożesz.