Oblicz rozciągłośc południkową równoleżnikową Afryki.Rozciągłośc południkową podaj w km nie używając skali mapy.Rozciągłośc równoleżnikową podaj w km używając skali mapy.
Skala mapy to 300km.
Gdzie znajduje się jezioro Assal?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:21:12+02:00
Jeziora asal znajduje się w Dżibuti. Więcej niewiem przykro mi ;(
1 5 1
2010-04-08T16:23:42+02:00
Szukaj Zatoki Adeńskiej, jest właśniwie w tym samym miejscu.
1 5 1