Góra której nazwę nadał Paweł Edmund strzelecki (na 14 liter)
góra w alpach (4478m n.p.m) na granicy Włoch i Szwajcarii (10 liter)
najwyższy szczyt Karakorum (8611m n.p.m) (7 liter)
najwyższy szczyt Austrii (3798m n.p.m) (13 liter)
najwyższym szczytem tych gór jest Aneto (3404m.n.p.m) (8 liter)
masyw górski którego najwyższym szczytem jest kibo (12 liter)
najwyższym szczytem tego łańcucha górskiego jest McKinley (10 liter)
góry utworzone w wyniku fałdowania hercyńskiego znajdujące się w południowej afryce (10 liter)
najwyższy szczyt pasma górskiego atlas (4165 m n.p.m) (12 liter)


szybko plis

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:03:43+02:00
1. Góra Kościuszki
2. Matterhorn
3. Czogori
4. Grossglockner
5. Pireneje
6. Kilimandżaro
7. Kordyliery
8. Góry Smocze
9. Dżabal Tubkal
26 4 26
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T16:08:05+02:00
1. Góra Kościuszki
2.Matterhorn
3.K2 inaczej Czogori
4.Grossglockner
5.Pireneje
6.Kilimandżaro
7.Kordyliery
8.Góry Przylądkowe
9.Tubkal

mam nadzieje że naj :P
8 3 8
2010-04-08T16:09:44+02:00
Strzelecki nadał imię Górze Kościuszki
Góra w Alpach to chyba Matterhorn
Najwyższy szczyt w Karakorum to K2, ale na 7 liter to nie wiem
W Austrii to Grossglockner
Aneto leży w Piernejach
Kibo lezy w masywie Kilimandżaro
McKinley to Kordyliery
góry na płd Afryki to Góry Smocze
a najwyższym szczytem Atalsu jast Dżabal Tubkal
8 4 8