Odpowiedzi

2009-11-02T21:50:48+01:00
Chodzi po prostu o to, co czuje Oskar (lub 'ciocia Róża'), a co czujesz TY. Czy jesteście podobni? Czy macie te same rozterki? Popatrz na to, jak wypowiada się Oskar i na to, co drzemie w Tobie i w Twojej głowie bądź sercu.

Pozdrawiam. ;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T22:00:50+01:00
Jest to naprawde poruszajaca,a zarazem smutna historia chlopca oczekujacego nadejscia smierci ,pokazuje ze niewarto sie zalamywac ,kazdy dzien bycia to tak jak kropla w morzu.Myśli,pytania , wątpliwości czy warto jeszcze walczyc ,przeciesz i tak wczesniej czy pozniej choraba doprowadzi do śmierci .Tak naprawde to od nas zależy, jak ją wykorzystamy ,ale to niejest wazne ile wazne jest czy na nią zasłużyliśmy.To strach powoduje obawy,lęki,
pogodzenie sie z rzeczywistą śmiercią,ze juz niedlugo .Nie ma pomiedzy życiem a śmiercia roznicy ,jest tylko o naszych uprzedzeniach, fobiach i niespełnieniach. Tak naprawde życie jest tak kruche,a wiara w Boga pomaga ją przezwyciezyc .
2009-11-02T22:50:16+01:00
W zadaniu chodzi głównie o to muśli czy pytania które sama sobie zadajesz morzesz odnależ w tej książce. Np.: Kim jest Bóg? itp.Przepraszam jeśli pisze niezbyt zrozumiale lecz taka już jestem , ale mam nadzieję że troszkę pomogę