Odpowiedzi

2010-04-08T16:03:49+02:00
Kaśka to miła dziewczyna
Należy do osób lubianych
Cechują ją
Szczerość leży w jej charakterze
Wydaje się być fałszywa
Wyróżnia się urodą
Charakteryzują ja styl.
1 4 1
2010-04-08T16:06:44+02:00

Kaśka to dobra dziewczyna
Należy do osób miłych
Cechują ją wydajne kości policzkowe
dobro leży w jej charakterze
Wydaje się być miła
Wyróżnia się kolorem oczu
Charakteryzują ja wysoki wzrost.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:08:03+02:00
Kaśka to ładna dziewczyna .
Należy do osób optymistycznie nastawionych do życia.
Cechują ją duże usta.
Gadatliwość leży w jej charakterze.
Wydaje się być sympatyczna.
Wyróżnia się bardzo jasna karnacją.
Charakteryzują ją włosy ścięte na krótko.
1 5 1