Odpowiedzi

2009-11-02T21:48:26+01:00
Cyna 505,08 K
231,93 °C
ołów 600,61 K
327,46 °C
złoto 1337,33 K
1064,18 °C
żelazo 1808 K
(1535 °C)
wolfram 3695 K
3421,85 °C

Dane z wikipedii, na 100% pewne.
2 5 2
2009-11-02T21:49:55+01:00
Temp. topnienia ( w stopniach C ) :
Cyny - 232 stopnie
Ołowiu - 328 stopnie
Złota - 1064 stopnie
Żelaza - 1538 stopnie
I tu nie wiem czy o to chodzi ale jeśli tak, to wolfram - 3410 stopnie
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T00:52:12+01:00
Stop cyny i ołowiu ma niską temperaturę topnienia (np. przy 60% cyny jest to temperatura ok. 180 °C)
CYNA - 232 st C
OŁÓW - 328 st C
ZŁOTO - 1064 st C
ŻELAZO - 1538 st C
VOLFRAM - 3410 st C
1 5 1