Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T18:36:38+02:00
-wykorzystanie tradycji wagnera i liszta
-wpływy neoromantyzmu, nawiazania do muzyki programowej
-wprowadzanie innowacji brzmieniowych np. FRULLATO( wymówienie na flecie spółgłoski trrrrrrrr, podobne do tremolanda)
-pisał poematy symfoniczne np. Don Juan, symfonie np. Alpejska
-opery-śmiałe traktowanie partii wokalnych, chromatyka, recytacja, szept , też atonalność
-koncerty 2 na róg i 1 na obój
1 5 1
2010-04-08T18:58:26+02:00
*wykorzystanie tradycji Wagnera
*wykorzystanie tradycji Liszta
*nawiązania do muzyki programowej czyli wpływy neoromantyzmu
*wprowadzanie innowacji brzmieniowych np. FRULLATO
*pisał poematy symfoniczne: Don Juan, symfonie: Alpejska
*opery czyli śmiałe traktowanie wokalu
*chromatyka
*recytacja w operze i nie tylko
*szept -"-
*2 koncerty na róg
*jeden koncert na obój

pozdrawiam
1 5 1