Odpowiedzi

2010-04-08T16:13:59+02:00
Osterei-jajko świąteczne,kroszonka
Haze-zajączek
Osterkarte-wielkanocna kartka z życzeniami
Ostern-wielkanoc
Osterkorb-koszyczek wielkanocny
Osterblumen-w dosłownym tłum. kwiaty wielkanocne

No i nie wiem co sie tam jeszcze kojarzy ze Ostern
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T16:36:46+02:00
Der hase zając
der korb koszyk
der osterhase zajączek wielkanocny
fasten pościć
ich gehe zur kirsche idę do kosciola
das wasser woda
frei wolne
die palme palma
2 1 2