Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:15:59+02:00
RPA jest najbogatszym państwem kontynenty afrykańskiego. Wynika to z posiadania przez ten kraj dużych zasobów surowców mineralnych. Na obszarze tego państwa znajdziemy: złoto, platynę, diamenty, węgiel kamienny, uran, miedź chrom i mangan.
Surowce te sprzedawane są uprzemysłowionym krajom Europy i Północnej Ameryki. 45% światowego handlu złotem pochodzi z RPA! Jednak bogactwo RPA zależy w głównej mierze od dobrego wykorzystania znajdujących się tam surowców!




http://rpawakacje.wordpress.com/ (June 2,2008) - wypowiedź mojego poprzednika. Nie żebym była wredna, ale nie przesadzajmy!
23 3 23
  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T16:16:42+02:00
Myślę że RPA jest najbogatszym krajem Afryki ponieważ na obszarze tego kraju występuje dużo surowców naturalnych które są bardzo drogie m.in diamenty i platyna .Ten kraj zajmuje 1 miejsce w wydobyciu tego surowca.Rozwiją się też inne gałęzie przemysłu.
20 4 20