Odpowiedzi

2010-04-08T16:15:28+02:00
ITAKA- i taka okazja już się nie trafi!!!
Najnowsza oferta -wyjazd do Rzymu za jedyne 200zł.
Komfort, zapewniony wypoczynek i posiłek, nocleg gratis.
Zdecyduj się jak najszybciej i zadzwoń na nr. 664789065!
PAMIĘTAJ-najważniejszy dla nas jesteś TY

2010-04-08T16:16:34+02:00
Reklama
Bióro itaka organizuje najlepsze wycieczki. Dnia 27kwietnia Od godziny 14 do 16 rozdajemy darmowe wycieczki bądż pierwszy nie czekaj. dla perwszego który się do nas dodzwoni oferujemy stałą pracę w naszym biuże nie czekaj dzwoń tel.123456789 wymyśl jakiś
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:16:59+02:00
UWAGA! Nie przegap takiej okazji!
Już w maju, biuro ITAKA organizuje tygodniową wycieczkę!
Gwarantowane: wspaniałe atrakcje, mnóstwo miejsc do zwiedzania,zakup pięknych pamiątek.

Cena wycieczki 150 zł od osoby.
Oto trasa wycieczki:
Troja
Lotofagowie
Sycylia (cyklopi)
Kraina Kimeryjczyków
Ajaja
Sureny
Ogigia
Itaka

Wiele niezapomnianych miejsc!

Zapisy do 4 maja.

Biuro Itaka, Warszawa,Ul Słoneczna 50/52
678353563
[email protected]