Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-08T16:14:30+02:00
Myślimy rzadko
powinniśmy traktować je z szacunkiem
2010-04-08T16:20:16+02:00
1. Jak to w życiu bywa , nie zawsze zdajemy sobie sprawę z nieszczęścia innych , zwłaszcza obcych dlatego też nie zawsze o nich myślimy.
2. Osoby niepełnosprawne powinniśmy traktować z szacunkiem. Jeżeli potrzebują naszej pomocy , powinniśmy ją im udzielać i starać się aby choć przez chwilę byli szczęśliwi.
;-).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:23:32+02:00
1 . Wiele osób nie liczy sie z innymni , a już szczególnie z ludźmi niepełnosprawnymi . Ja uważam , że nie należy odrzucać innych tylko dlatego , że nie są sprawni fizycznie . Każdy człowiek jest stworzony przez tą samą osobę , i nie ma różnicy , czy nie ma ręki albo nogi . Świadczy też o tym przysłowie : " Nie ocenia się książki po okładce " .

2 . Osoby niepełnosprawne to przecież także ludzie ! Nie należy odrzucać takich osób z powodu kalectwa . Przecież , gdyby oni mogli , z pewnością wybraliby sobie inne , sprawne ciało . Należy takim osobom pomagać , a nie na odwrót . Najczęściej jest tak , że młodzież naśmiewa sie z osób niepełnosprawnych . Mnie jednak takie coś nie daje satysfakcji . |Takie sytuacje pokazują tylko , jak bardzo czasy sie zmieniają ...

Mam nadzieje , że pomogłam ... ;D