Odpowiedzi

2010-04-08T16:36:49+02:00
1. Mianownik - kto? co? - tratwa
2. Dopelniacz - kogo? czego? - tratwy
3. Celownik - komu? czemu? - tratwie
4. Biernik - kogo? co? - tratwe
5. Nadrzednik - z kim? z czym? - tratwą
6. Miejscownik - o kim? o czym? - o tratwie
7. Wolacz - o! tratwa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:39:08+02:00
2010-04-08T16:58:19+02:00
TRAWA
l.poj.
M trawa
D trawy
C trawie
B trawę
N z trawą
MSC o trawie
W trawo
l.mn.
M trawy
D traw
C trawą
B trawy
N z trawami
MSC o trawach
W trawy