Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T16:19:44+02:00
1/2 - 1/4= 2/4 - 1/4 = 1/4
2i1/2 - 1/3= 5/2 - 1/3=15/6- 2/6=13/6
2+1/4=2i1/4
3/4 - 1/3=9/12- 4/ 12= 5/12
2/5 - 3/4 = 8/20- 15/20= -7/20
2010-04-08T16:27:54+02:00
1/2 - 1/4 = 1/2 * 2 - 1/4 = 2/4 - 1/4= 1/4
2 i 1/2 - 1/3 = 5/2 * 3 - 1/3 * 2= 15/6 - 2/6= 13/6 = 2 i 1/6
2+ 1/4 = 2/1 + 1/4 = 2/1*4 + 1/4= 8/4 - 1/4 = 7/4= 1 i 3/4 = 1,75
3/4 - 1/3 = 3/4*3 - 1/3*4 = 9/12 - 4/12 = 5/12
2/5 - 3/4 = 2/5*4 - 3/4*5= 8/20 - 15/20 = - 7/20